Securitate



Cum trebuie să vă protejaţi calculatorul în timpul utilizării serviciului Internet Banking?
Este foarte simplu!



Noi vă oferim toate informaţiile ce ţin de utilizarea acestui serviciu.

  • Banca Comercială Feroviara nu trimite e-mail-uri sau SMS-uri si nu vă contactează telefonic pentru a vă solicita accesarea adreselor de internet sau divulgarea datelor personale.

  • Aplicaţia de Internet Banking nu solicită prin e-mail elemente de identificare precum: număr de cont, cod de client Internet Banking, alte parole, CNP şi/sau alte elemente de identificare sau securitate.

  • Angajaţii acestei bănci nu va vor solicita niciodata divulgarea parolei şi a codului de utilizator. Într-un asemenea caz, vă rugăm să contactaţi de urgenţă serviciul support.bcfonline@bfer.ro.





Măsuri de precauţie anti-phising:





  • Nu dezvăluiţi numele de utilizator şi PIN-ul aplicaţiei de Internet Banking.

  • Intraţi pe site-ul aplicaţiei de Internet Banking manual şi verificaţi securizarea acestuia (adresa site-ului începe cu protocolul https://, urmat de numele site-ului).

  • Nu folosiţi link-urile conţinute în e-mail-uri care aparent provin de la Bancă (în realitate acestea sunt tentative de phishing).

  • Nu salvaţi parola sau alte informaţii legate de securitatea serviciului de Internet Banking în memoria calculatorului.

  • Serviciul nostru de Internet Banking nu solicită niciodată introducerea CNP-ului

  • Nu deschideţi e-mail-urile fără a verifica identitatea expeditorului şi subiectul. Este posibil ca acestea să vă trimită pe site-uri tip phishing sau care conţin viruşi de calculator.

  • Schimbaţi parola periodic.

  • Nu utilizaţi calculatoare amplasate în locuri publice şi nici Hotspot-uri care oferă internet gratuit – acestea pot monitoriza traficul via internet şi memora adresele şi parolele folosite pentru conectarea la diverse site-uri.

  • Nu lasaţi calculatorul nesupravegheat şi logat pe pagina de Internet Banking daca utilizaţi un calculator public.

  • Verificaţi periodic situaţia conturilor bancare.

  • Folosiţi programe antivirus şi firewall – asiguraţi-vă că acestea sunt actualizate.

  • Actualizaţi periodic programele instalate pe calculatorul dumneavoastra.

  • Nu alegeţi parole identificabile (precum 111111, 123456 sau „parola”).

  • Vă recomandăm sa folositi in cadrul parolei elemente complexe (litere, cifre şi caractere speciale).

  • Definiţi parole distincte pentru accesul diferitelor site-uri.

  • În cazul in care observaţi tranzacţii dubioase pe conturile dumneavoastra, contactaţi imediat serviciul suport Internet Banking!







Vă asiguram că serviciul de Internet Banking oferit de Banca Comercială Feroviara respectă toate măsurile de securitate.